kızlar bugün tam 31 günlük olduk çok şükür 🙏🏻 dıl dikişlerim biraz kaynadı çok az kalmış kaynamayan, tam olarak ne zaman iyileşir acaba? iç dikişlerim hala iyileşmemiş sanırım ipler gözüküyor hala🫠 bir de nasıl kilo verdiniz acaba bende hep yağ kaldı göbeğim o kadar yumuşak ve az bir şey de olsa sarkıyor rahatsız edici🫠