Biz bir türlü bi doktora tutunamadık 5. Ay kontrolümüz yaklaşıyor ilk doktorumuz özel hastaneydi bize sürekli boş yere tahlil yaptırıyor bizi strese sokuyor sonrada herşey normal çıkıyordu sürekli para almaya çalıştıkları için orayı bıraktık. 2. Doktorumuzda iyi bi cocuk doktoru ama kücük bebeklerle ilgili pek bilgi sahibi degil bize bi şurup önerdi eczanede 2 yaş altı cocukların kullanamayacagını ögrendik ve onuda bıraktık. 3. Doktorda çok bilgili bi doktor ama cocugumun yüzünde uçuk gibi birşey çıktı whatsapptan yazdım bana görüldü attı onada artık götürmem soru soramayacaksam niye para ödüyorum sana yani. Ankarada semt hiç farketmez çok memnun olduğunuz doktorunuz varsa önerirmisiniz lütfen.