busmah61 benimkide öyle dönüp yüzüstü dönemiyordu. Geçen hafta tam 5. Ayına girdiği gün yüzüstü döndü iki defa. Bir haftadır dk başı yüzüstü dönüyor. O kadar bekledim dönsün diye şimdi illallah ettim. İki dk mutfağa gidiyorum hıh hıh diye ses geliyor yüzüstü dönmüş oluyor hemen. Kolunu çekemeyince hıhlıyor. Dönmek için inatlaşıyor benimle. Yani dönde her dk da olmaz ki😂 geri sırtüstü dönebilse sorun yok dönemediği için 5 dk yalnız bırakmaya gelmiyor bişey olur diye. Yani uzun lafın kısası insanlar her şeyi der siz takmayın. Her bebeğin vakti vardır. Kimi 3 aylık yapar kimi 5 aylık yapar. Anın tadını çıkaralım.