Oğlum 2 yaş 3 4 aydır tekrarlayan dil yarası oluyor yuvarlak yuvarlak geçiyor tekrar çıkıyor ağrısı yok sanırım çünkü normal doktor kan aldı demir d vitamini çinko falan verdi kullanıyorum ama hala aynı geçmişti 2 3 gündür gene 2 3 tane dilinde çıkmış varmı başına gelen neden olur ne yapmalıyım çocuktan çok ben kafa yoruyorum gördükçe o normal yiyip içiyor sanırım rahatsız etmiyor