pamuksekerim__ yazacağım her şeyi siz demişsiniz zaten :) bende e bebekten aldım sadece irmik aldım ben. Diğerlerime gerek duymadım açıkçası. Daha çok sebzen ağırlıklı gittim ve alerji yapabilecekleri 3 gün kuralı demedim. Mesela yoğurt, ceviz vs. Bunlar 3 gün denedim.:) tuz yok, şeker yok. Meyve verdim elbette ama sebze yemek olarak önceliğimdi meyveyi de avakado,muz, ceviz kombinasyonu ile veririm hep. :) diğer türlü de meyvelik var içine koyuyorsun emiyorlar o baya işine yaramıştı ama dikkatli olmak lazım başında bekleyin yerken. 8. Ayda öyle veriyordum. Onun dışında ben ne yersem yedirmeye başlamıştım 9. Aylarda. Şu an çok şükür @12 aylık oldu. Ama benim de en zorlandığım şeylerden biriydi 6. Aydan sonra ben koptum zaten çocuk huy değiştirdi, ataklardı, ek gıdaydı derken şükür bugüne. Hem çok güzel hem de sibğyğk sorumluluk. Ama yine de canları sağolsun.🌸 umarım yardımcı olmusumdur öpüyorum sizi kızlarım. @bbk88