Biz de 3.5 aylıkken ağır grip geçirmiştik eşimin ATT arkadaşı fizyolojik ile de burnunu açın günde 2-3 kere sonra da serum fizyolojik ile hava tutun dedi ilaçsız. Ben her serumdan sonra sırtını elimi kubbe yaparak patpatlıyordum balgam oluşup ciğere inmesin diye yt da videolar var, 8 gün sonra kontrole gitmiştik doktor çok iyi hiç ciğere inmemiş bir kaç gün daha serum fizyolojik devam edin dedi öyle atlattık ilaçsız. Hepinize geçmiş olsun 🌿