Kızlar çok yorgunum. 33-34 aylıkken tuvalet eğitimi almıştık. Öğrenmişti her şey iyi gidiyordu. Ama yaklaşık 3-4 ay sonra gerileme oldu. Dışarda ve ya uykusunda hiç kaçırma olmuyor ama alıştığı yerde evde okulda mesele bildiğin çiş kaka yapıyor. Sonrasında söylğyor çiş kaka kazası oldu diye. Oyun oynarken mi dalıp gidiyor anlamıyorum. Ama yine de masum gelmiyor bana bu hal. Kaka yapmak için mi oyun oynamaya başlıyor yoksa oyun oynadığı için mi kaka yapıyor anlayamıyorum. Yakında bir psikoloğa görünecez. Başına böyle bir şey gelen var mı. Okuldan almak zorunda kaldık. Seneye de sürer bu hal, okula gidemezse diye de üzülmüyor değilim.
Bir problem olsa gece de kaka çiş kaçırırdı demi?
Lütfen yardım.