Hanımlar merhaba benim bebeğim 24 haftada doğdu prematüre bir bebek düzeltilmiş 5. Aya kadar herşey normaldi ama ondan sonra geceleri sürekli uyanmaya uyurken ağlamaya ve uyku sırasında aşırı hareketten dolayı uyanıyor bu durumu yaşayam varmı prenatüre olsun veya olmasın bu uyku olayı beni tüketti çözümü olan varmı..