kelebegiminannesiyim Bu sayfadan alışveriş yapıp da memnun olan olmayanlar yorum yapabilir misiniz? Çok fazla ürün beğendiğim uygun da sanki ama çok güvenemedim nedense
bebikomomyy kelebegiminannesiyim güvenilir cnm yeni değil ama 3-4 yıl önce elbise alıyodum aynısı geldi hep
kelebegiminannesiyim gulsimacansu58 teşekkür ederim canım geri dönüşün güzel günlerde kullanın inşallah
hafsa0801 Ben bi kaç kere alışveirş yaptm. Beden sorunundan dolayı iade de yaptım hiçbir sorun olmadı güvenilir
adenveben kelebegiminannesiyim ben hep ordan alışveriş yaparım. Çok da severim güzel bence memnunum daha 3-4 gün önce bi takım aldım hatta çok beğendim