13 aylık kızım diş çıkarıyor ateşli. Bende kemiklerim ağrıyor ve ateşim var ama 2 çocukla hastaneye gitmeye cesaret edemiyorum. Kaynım götürecek eşim çalışıyor yanımda da olmayacak ben ne yaparım tek başıma. Eve gel diyorum vardiyam bitmedi diyor. Büyük kızımda altına kaçırmış ikisi birden ağlama krizine girdi sürekli dua okudum telefondan dua açtım şükür rahatça hallettim ama bu ateş halsizlik ne zaman ve ne yapsam geçer