Kızlar oğlum 28 aylık tuvalet eğitimin 10.günündeyiz çok şükür maşallah diyeyim eğer saat başı oturtursanız yapıyor lazımlığa falat gelip anne çişim geldi demiyor aynı şekilde kakası içinde.Ve bazen çişini tam boşaltmıyor tutuyor kalkınca altına yapıyor ? Normal mi bunlar ya