cananbulbul 3 aylık olunca biter diyorlardı bebeğim 4 aylık oldu hâlâ gazdan dolayı ağlıyor, sizin bebeklerinizin gaz sorunu ne zaman bitti? 🥺
burcu_tokgz cananbulbul 6.ay da birden bire kendi kendine bitti çok şükür 🙌🏽 ve herşeye dikkat eden bir anneyim İzmir’in 40 küsür temmuz sıcaklarında klimayı bile kısık açtım öyle bir gazı vardı ki göbek fıtığı olmuştu gaz gidince fıtıkta kendi kendine gitti çok şükür 🙏🤲
deren09 cananbulbul 5 aylık azalmadı resmen arttı gazı artık bilinçlendi memeyi ememiyor gaz sancısından
cananbulbul deren09 bizimki de arttı maalesef emmiyordu kilo alımı da azalmıştı mamaya başladık şimdi hiç emmiyor biberona alışmış