Prensescik As1ioz serum fizyolojik al eczaneden şırıngaya cek 1 mg yani gitsin baya damla damla sıkma cok giderse burnundaki pislik yumuşar daha iyi açılır bu dediğimi 2 sefer yapabilirsn 1 burnuna sürekli çekip tahriş edersin sümük gelsin diye
OzgeGunes As1ioz serum fizyolojiğin tadı baya tuzlu suya benziyo o yüzden bebek rahatsız oluyo olabilir
As1ioz Prensescik evet cekiyorum yavas yavas cok dikkat ediyorum ama kızım hiç hoslanmıyor aglıyor sonra dha çok tıkanıyor bu sefer su seklinde geliyor
Sevdanurrrrrrr As1ioz yani ben iki de veriyorum birden sıkıkıyorum burnuna sag sol yapıp yan çeviriyorum biraz bekledikren sonra çekiyorum burnunu
Sevdanurrrrrrr As1ioz eczaneden serum fizyolik alın şırıngayala verin sonra yumşayınca çekin burnunu tüpler çok kullanışsız serum fizyolik hem de uzun süre gidiyo şırınga beş tane aldım ben iki ay hatta daha fazla gidyor kızımda rahatlıyo