Duyulurum elifece_7 benim oğlum da içe basıyordu. Ortopedi doktoru 4 yaşa kadar geçer dedi ve d vitamini verdi. Şu an iki buçuk yaşında, büyük ölçüde düzeldi
zumraylc Benım kızımda öyleydi doktorlar 3 yaşına kadar kemıklerı duzelır dedı o vakıte kadar zaten borsey yapamayız dedı bende çok kafaya taktım gece gündüz araştırıyordum somdı 2 buçuk yaşında hamd olsun duzeldı çok az kaldı
gul_se_ Küçükken bende öyleydim dr ortapedi ayakkabı vermişti düzelmişti. Aynısı arkadasımın oğlunun başına geldi onada aynı sekilde ayakkabı verildi. Uygun görürse ayakkabı verir yada tabanlık ama mutlaka götür bence