mervegl26 30 Temmuz 2025 de sezeryan doğum yaptım dogumda 3 4 gün regl oldum oda çok degildi bir daha da 9 Aralık 2025 de oldum ve bir daha regl olmadım bebeğim suan sadece mamayala besleniyor Gebelik testi de yaptım iki defa sonuç negatif daha önce böyle bir durum yaşayan var mı
twinmom5450 mervegl26 11 ağustosda ikiz bebeklerimi doğurdum sonrasında 15 gün kadar kanamam oldu kesildi ondan sonra bidaha adet hiç olmadım bebeklerim sadece mama alıyor 1.5 ay emzirdim sonrasında 1 ay doğum kontrol hapı kullandım ama bırakınca da adet olamadım walla anlamadım sonra 2 kez gebelik testi yaptım negatif zaten bebeklerimde tüp bebekti artık ne gebeyim be adet oldum çözemedim walla ganileysem de doğururken öğrenmem galiba 😂😂2 aydır test felan da yapmadın korunmadım da
burcu_tokgz mervegl26 27 Temmuz 2025 te sezeryan doğum yaptım kan sulandırıcı iğneyle 10 gün zar zor kanamam geldi 😬 şu vakit oldu hala ne gelen var ne giden hiç regli olmadım geçen hafta doktora gittim korkumdan 🙈 yumurtalıkların henüz aktif değil dedi 1 bazen 1.5 yıla kadar regli olmamak normal dedi 6 ay sonra bir daha gel dedi
egealininannesi mervegl26 2024 mart ayında doğum yaptım 2025 temmuza kadar düzensiz regl oldum. Kasım ayına kadar bidaha regl olmadım hastaneye gittim her şey normal çıktı o dönem ilaçla regl oldum ve 3 ay geçti yine ne gelen var ne giden
mervegl26 burcu_tokgz olmadıkça daha da stres oluyor insan bazen diyorum Doğumla hamilelik haberinin arasında çok bi fark olmazsa şaşırmam diye 😅
burcu_tokgz mervegl26 1 yıl hiç regli olmazsak eğer gebelik testi yapılıp negatif sonucu ile spiral taktırabileceğimi söyledi doktor 😀🤣🤣 haberiniz olsun kızlar
doramm Ben de 23 temmuzda sezeryan doğum yaptım aktif olarak emziriyorum doğumdan sonra sadece 3 4 gün hafif kanamam oldu o kadar hala olmadım .çok fazla şiştim olsam da kurtulsam diyorum
rky2124 Doğumdan tam bir yıl sonra adet oldum. Hatta 10 aylıkken kadın doğum doktorum tarlusal verdi adet olmam için. Sokulmedi ama şu an tam bir adet dönemindeyimz
patuli Doğum yapalı neredeyse 5 ay oldu, doğum sonrası 2. Ayda tek ilişkide korunmadık. Geçen ay lekelenme yaşadım. Test yaptım negatif, ne gelen var ne giden 💆🏻♀️
tu2044 13 Ağustos 2025 de normal doğum yaptım doğumdan sonra sadece 15 gün kanamam oldu ondan sonra daha hiç regl olmadım ve bebeğim sadece 3.bucuk ay emdi test filan aldım negatif artık hasteneye gitmeye korkuyorum 😂