Bende de olmuştu herkes yemen lazım sütün olmalı diyor. Hamilelikte gece buzdolabına gider yemek yerdim doğurduktan sonra yemek yemek istemiyordum. Ama bir süre sonra açılıyorsun. Ben eski iştahlı halime yaklaştım sayılır 😄iyi oldu kötü mü oldu bilmiyorum ama