Kızlar emzirirken belimin ortası çok ağırıyor neden
emsalaslan emzirirken doğru rahat poziyonda emzirin yoksa o şort agirisi çok kalıcı oluyor
emsalaslan sırtına yastık koyup emzir bana hemşireler öyle demişti
Bence her anne bel ağrısı yaşıyor heleki sezeryan olduysanızzz