-efe- Kızlar Bebeğim Pazartesi 3 aylık olucak gittiğimiz hiç bi yerde uyumuyor ve uyuyamadığı için ağlıyor eve geldiğimiz beşiğe koyduğumuz an uyuyor ne bebek arabası ne normal araba kesinlikle sevmiyor içinde böyle olup bu durumu aşan var mı
Momelf -efe- gittiğin yerler kalabalık oldugu için huzursuz olabılır Bn. Kızımda evde cok rahattı ama bir yere gidelim araba hariç hiç uyumadı aglardı uykusuzluktan ama gecti Bn evde seste uyutmaya alıstırdim
-efe- Momelf bende evde hep sesli uyutuyorum bilerek zAten kolik bebekti sürekli müzikle uyur kalabalık ortam olmasa bile uyumuyor şaştım iyice gittiğimiz yerden uyumadan geliyoruz ve çok ağlıyor uyumadığını için 🙁🙁🙁