Elle yoğurulan ne varsa, çırpıcı ile ne çırpılabiliyorsa onlar yapılıyor. :) Yalnız hamur işlerinde kıvamı biraz yanıltabiliyor; cıvık zannedip fazla un eklemesi yapmamaya dikkat edersiniz. Güle güle kullanın. smyya02 Kitchenaid benimki. 6 yılı geçti. Çok memnunum. Siz de güle güle kullanın.