asyaasya1 27 aylikken verdim.. bu 3. Senemiz.. 3 sene boyunca hasta olmadigi surece mesaj atmadim.. çünkü telefona bakmak degil onun isi çocuklarla ilgilenmek onlara vakit ayırmak 🤗 dogal olarak merak ediyorsunuz haklısınız ama kendinizi ogretmenin yerine koyun 10 15 çocuğa baksaniz ve surekli her veli mesaj atsa hos olmaz sanki ☺️