Momelf bu aşıların neden zorunlu olmadığını sormuştum ve aynen şu cvbı aldım
devlet bu hastalıkların görülme oranlarına bakıyor atıyorum 1 yılda 5 vaka. Diğer hastalıklara yakalanma oranı 1 yılda 100.000 vaka. Bu durumda pahalı olan bu aşıları karşılamak yerine görülme sıklığının az olması nedeniyle isteğe bırakıyor.
Ölen ölsün der gibi maalesef çok acı ama kar zarar dengesine bakıyor.
Allah korusun minnakları..