semadurukrky 3 ay 4 günlükken başladı , şuan 4 ay 15 günlük artarak devam ediyor
Ben gurbetteyim kafayı yedim resmen , en sonunda annemi çağırdım. 1 haftalığına geldi Salı günü dönecek
Biraz duruma bakacağım ben de aileme gideceğim . Yapacak bişey yok, ne gündüz ne gece uyuyor . Hiçbir şey memnun etmiyor malesef . Sürekli ağlama halinde , gtü yere gelsin istemiyor . 2 aydan sonra meme reddi başladı , sadece uykuda emiyor . Şuan mamayı da zor içiyor malesef
İyice tırlatmak üzereyim… Hiç bitmeyecek gibi geliyor bana . Yani bu çocuk nasıl düzelebilir ki diyorum , çok zor çok.
Diş sıkıntısı da başladı , sürekli bişeyleri ısırmaya çalışıyor ağlıyor. Her şey üst üste geldi malesef