Merhaba arkadaşlar corona izmire geldi bilginiz var mı? Çigli bölge eğitim araştirmada varmiş dün oğlum koltuktan düstu kafasinin ustune bizde acile oraya göturduk ordaki çalisan soyledi bi tane varmis engeksiyon bölumunde yatiyormuş karantina altindaymiş tedaviye cevap veriyormuş ama beklemedelermiş hala bunu niye yazdim bilginiz olsun diye oraya giderseniz dikkat edin diye biz hic bir yere dokunmaya çalistik mumkun oldugunca.Eve gelince ne var ne yok cikardik yikadim kendimce onlemler aliyorum kimseyle tokalasmiyorum sarilmiorum ellerimi devamli sabunluyorum evime biri gelip gittimi hemen havalandiriyorum temizliyorum sizin yaptiginiz neler bu corona icin???