yenikullanici Kızlar kızımın gözüne sinek kaçtı. 1 saat falan kalmıştır gözünde sonra çıktı. Gözü mikrop kapar mı?Doktora falan götürmeye gerek var mı?İnternette mikrop kapar demişler. Mikrop kapmaması için ne yapabilirim?
gg3848 yenikullanici her ihtimale karşı takip edip duruma göre doktora gidin derim arkadaşımın gözüne sinek kaçmıştı lavra bırakmış gözünden zor çıkartmışlardı doktor müdahale etmişti ihmal etmeyin
yenikullanici gg3848 ufak bir sinekti onlar da larva bırakır mı acaba?Siz böyle söyleyince endişelendim. Arkadaşınızın gözünde sinek uzun zaman kalmış mıydı?
gg3848 yenikullanici ay sizi endişendirmek için söylemedim lütfen yanlış anlamayın onun ki büyük sinekti gözüne çarpıp gitmişti
yenikullanici gg3848 yok iyi yaptınız❤️Ben her ihtimale karşı 2 gün sonra doktora götüreyim. Larva falan bıraktıysa ancak görünür herhalde. Teşekkür ederim🙏🏻
gg3848 yenikullanici arkadaşım gözünü hiç açamadı canım kan oturmuştu eğer ciddi bir durum olsa kesin çok ağlar çocuk ama için rahat etsin götür istersen çok geçmiş olsun 🙏🏻