Aynı sorun bizde de var 4 ay 6 günlük üçüncü ay Rsv virüsü olduk hastalık oydu buydu derken bizde bi ay içinde 400 gram almış normalde 1 kilo üstü alıyordu hep bende mamaya başladım günde bi defa 4 ölçek veriyorum yoksa çok ağlıyor sanırım benimde stresten yorgunluktan sütüm azaldı nasıl arttıracam artık şaşırdım herseyi deniyorum ama artık çok zorlanıyorum psikolojik olarak çok kötü durumdayım 5 yaşında bi oğlum da var oda aşırı kıskançlık yapıyor uyutmuyor çocuğu onunda bana ihtiyacı var ilgileniyorum bunun yüzünden çocukla . Annelik gerçekten çok zormuş en çok yetememek çok zoruma gidiyor ☹️☹️☹️😭😭