Kızlar bir haftadır ateşi 37 oluyordu dişten dşye düşünüyorum. Alttan iki dişi çıktı. Parmağını ağzında sürekli esiyor ağız suyu çok arttı. Ama dün geceden beri ateşi bir türlü 37.5 altını görmüyor hafta sonu diye götürmek istemedim hastaneler ayrı mikrop yuvası zaten. Yarın sabah kendi doktorumuza götüreceğim ama merak ediyorum yani dişte böyle yaşayan var mıdır? Umarım diştir enfeksiyon değildir. Sabah bi kısa 38/39 u gördük ama çok çabuk düştü o.