martannesiii Kızlar elimde sepet beşik var herhangi bir kırıgı filan yok uygun fiyata satmak istiyorum aranızda ilgilenen var mı ?
gg3848 martannesiii Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜