<0.100 olan değer tam 10 gün sonra kan verdiğimde 0.200 e yükselmis regle henüz 6 gün var sizce gebeliğe giden bir adımmı gebelik dusunuyorum ve 3 4 gündür çok şiddetli kasık ağrım ve hafif mide bulantım var bu 10 gün içindeki beta sonuclarindan umitlenebilirmiyim