elfff00 1 ay sma comfort kullanıp (kusma nedeniyle) hipp organik combiotike geçmiştik. 1 yaşına kadar kullandık. Şehir değişikliği küçük yer bulamadık derken değiştirdik. Evimize döndüğümüzde de fiyatlar artınca nasıl olsa yaşını geçti kafasıyla başka mama kullandık. Ara ara olan kabızlığımız vardı ek gıda, diş çıkarma sürecinde olduğu için mamaya bağlamadık açıkcası. Ama son bir aydır artınca kabızlık tekrar hipp organik combiotike geçtik. Şuan kabızlığı düzeldi gibi. En azından önceki gibi ağlayarak yapmıyor. Faydası olduğunu düşünüyorum. Genel olarak 17 aylık tecrübeme göre memnunum. (Kilo alımı hep üst sınırı geçik ilerledi, yaştan sonra yavaşladı ama ek gıda, hareketlenme faktör)