Kızım malasef ekrana çok bakıyor ben açmasam bile eşim işten gelip o açıyor ertesi günde kızım çok ağlıyor o yüzden mi bilmiyorum ama odaklamıyor hiç bir şeye etkinlik yapalım dedim birlikte hep bir şeyler söylüyor önceden kitaptan ne sorarsam söylerdi şimdi sayfa değiştirmeye çalışıyor bu normal mı acaba yoksa çok ekrana baktığı için mi böyle