Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu. En başta bir tane dikişim açıldı özele gittim kapanır dedi 2 ay oldu orası hala ayrık duruyor ve ödem toplamış şekli bir tuhaf yanlış kaynamış diye düşünüyorum. Randevuma daha 10 gün var yaşayan var mı nasıl oluyor kendimi çok kötü hissediyorum. Bir daha ilişkiye girmeye yüreklenir miyim düzelse bile hiç bilmiyorum..