Marianne bana göre tek eksi yönü biraz bi balık yapı gibi kokuyor şekerli olmadığı için bebekler çok aşırı sevmiyor diğer mamalara göre ama kilo aldırması sindirilmesi gayet güzel benim kızım kolik bi bebek ve kabızlık sorunu yaşıyorduk bu mama kabız da yapmadı uyuma süresi artı en çok da buna seviniyorum gerçekten yani yaradı gerçekten