didomido00 Oğluma oto koltugu alicam da memnun kaldığınız oto koltugu var mi? Bide prego nun oto koltugunu kullanan var mi Varsa memnun mu bi bilgilendirirseniz cok iyi olur ya. Bide bu oto koltuklarını içine altın falan mi koyuyorlar. Neden bu kadar pahalı.
Marianne didomido00 adac testi geçen modelleri bakmanızı öneririm. Oto koltuğu çocuğun güvenliği demek. Cybex markasını kullanıyoruz. Çok memnunuz.
maviportakal_ didomido00 joie i spin multiwaya bakabilirsiniz ebebekten 9 küsura aldım indirimde adac testi de başarılı