Merhabalar 🌺 12 gün önce sezaryen doğum yaptım. Herhangi bir sıkıntı olmadan taburcu oldum bebeğimle 10. Gün kontrolüne gittiğimde rahmimden kanı atamadığımı söyledi doktor. Antibiyotik verdi ve tek dozluk iğne yaptı. Eğer geçmezse cerrahi müdahale gerekir dedi. Çok korkuyorum.. başına böyle bir durum gelen vardı. Günlük 1 ped bile kanamam olmuyor.. ne yapmalıyım ?