Merhabalar. 12 gündür ek gıdaya geçtik ve kabız oldu. Sert kaka yapıyor ve yaparken cok fazla acı çekiyor zorlanıyor ağlıyor. Çaresiz hissediyorum. Doktor nursey harveys colex şurup ve probiyotik verdi. Ne yapayım hiç bilmiyorum ağlarken çok üzülüyorum