_arven_ Biberonun akışı gercekten yavaş mı merak ediyorum. Bebeğime vakumlayamayip cok hava yuttuğu icin dar ağızlı biberon deneyeceğim ama yavas akış olması lazım.
Deletedmom2987 _arven_ geniş ağızlıyı kullandım büyük oğlumda, ama yavaş akış değil bebeğiniz prematüreyse hızlı aktığı için boğulabilir. Avente geçtik rahat ettim
_arven_ Deletedmom2987 prematüre değil ama düşük dogum ağırlıklı dogdu ve çenesi geride ayrıca dudak bağı var. Vakumlayıp emmekte zorlanıyor. Hızlı akış olan biberonlarla resmen kavga ediyor. Yavaş akışlarda da bitirmesi cok uzun sürüyor uyuya kalıyor. aventin 3 numara emzigiyle bile 60 cc icmesi 40 dakikayı buluyor. Deneye deneye bulacağız artık bize en uygun olanı. En olmadi aventi sevdi ona 4-5 numara falan emzik alıp denerim.
Betulsark Ben kızıma avent kullanıyordum biri dedi ki dr Brown al iki tane aldım ikisinde akıtıyordu kapağına falan mama doluyordu igrencti. Avent bir sürü almıştım çok kullandık ondan. Başta cam kullanıyorduk biraz buyuyunce plastik aldık.
Deletedmom2987 _arven_ ya şöyle dr browns akış olarak hızlı, yani biberonu ters çevirince baya akıyor kendiliğinden. Dudak bağına niye müdahele etmiyorlar.