2 yaş oğlum geçmeyen öksürük var bazen kuru bazen balgamı gibi oluyor fizyolojik serum şırınga ile uyguluyorum bazen, öksürük şurubu olarak ne kullanabilirim bitkisel de olabilir doktor prospan vermişti bitkisel ama hiç faydası görmedik tecrübeli anneler yazabilir mi