nillouq mavici70 ben 10 günden sonra kesmiştim biraz kendine gelsin kilo alsın tarzında düşündüm rahat kesebilmek için siz de uzunsa rahat kesebileceğinizi düşünüyorsanız kesin
sevgide mavici70 20 günlükken falan belki daha erken de kesebilirdim de ancak o zaman kendime güvendim , çok dipten kesmedim kısalttım, her zaman eldiven takmak istemiyorum en son boynumu çizince kestim bi cesaret