guliyy Ne zaman çıktınız biz 17 günlük olduk ne zaman. Dışarıya çıkalım tavsiyelerinize ihtiyacım var
okk guliyy istediginiz zaman cıkabilirsiniz bir bekleme süresi yok hava şartlarına göre bebeği güzel giydirdimten sonra temiz hava sizede bebeğe de iyi gelecektir
gizemtemel guliyy 7.gun zaten saglik ocagi kontrolu vardi mcbur ciktik ve sonrasındada 2gun araliklarla cikardim 45 dk kadar
gamzegem guliyy hastaneden çıktığım günün ertesi e bebeğe gitmek için AVM ye gitmiştim bir de gitmişken bir şeyler yiyip içeyim diye cafeye oturdum bir 3-4 saat oyalanmışım😂 kendinizi iyi hissediyorsanız hiç beklemeyin çıkın
minanas guliyy sezeryandwn sonra 5 gün otelde kaldık mecbur bebeğim başka şehirde yoğun bakımdaydı biz de oradaydık, günde 2 kere hastaneye gittik yemek yemeğe falan gittik hiç durmadık . Eve geldikten 2 3 gün sonra da çıktım hava güzeldi yürüyüş yaptık
cokbilmismom guliyy ohoo çok olmuş her gün cikin bebeginizi pusete koyup hava alın onada çok iyi gelir daha rahat uykuları olur. En güzel gezme Zamanları 😍
eozlem guliyy sezeryanin 3. gününden itibaren, şehrin diğer ucundaki bir hastanenin yoğun bakımında kalan bebeğimin yanına gittim her gün 🥲 havalar güzelse hemen çıkın ikinize de iyi gelir