zeynep1028 öncelikle hayırlı olsun güzel anne🥰 hiç korkma. Dünyaya gelen büyüyor. Elbette zorlukları çok var ama yaşları yakın olup büyüyünce sen karşılarında kahveni yudumlarken iyiki diyeceksin🙂 artık daha ustasin çocuk bakımında, ne niye oluyor, niye ağlıyor, gazı niye var herşeyi daha iyi biliyorsun acemiliğini attın. Korkman çok normal ama korkma, birde bakmissinki doğmuş kucağında mis kokusunu içine çekiyorsun ❤️