MbkA Benim de üç yaşında kızım var KPSS değil ama yöneticilik sınavına çalışıyorum. Çocukla, işle yorucu oluyor. Bekar zamanlar gibi olmuyor asla 🥺
Bence çalışmaya erken başlayın. Çalışmaya ayırdığınız günlük saat az olunca konular yavaş ilerliyor
Not almak en önemlisi bence. Yeni konulara geçince unutuluyor . Tekrar etmeyi sağlıyor
Vatandaşlığı ben Esra Özkan ile anladım onu tavsiye edebilirim