meryy46 peki yani gerçekten beni yanlış anlamayın neden durumunuz kötüyse korunmayıp ard arda bebek yapıyorsunuz yazık değil mi o çocuklara işinizi gücünüzü kurup durumunuz yerine gelince çocuklarınız olsaydı . Yani tabiki kaderimiz ne yazıldıysa o ama korunmak hayatımızı şekillendirmek de biraz bizim elimizde ya o yüzden söylüyorum asla rencide etmek için değil , ama nolursa olsun bu hayatı siz seçmişsiniz o bebeği kullanıp nazara günah a sokmayın bence fikir sorduğunuz için bizde fikrimizi söylüyoruz. Gelen cevaplar sizi üzmesin