Aaa şey 14 aylık ve benzeri şeyleri bir süredir yaşıyoruz, ama 4 ay sonraki hali böyle olacaksa ben pes ettim, nerden istifa ediyoruz😫 🤯
Uyanıyor bana oyuncağını veriyor, tutuyorum sonra tutuyorum diye ağlıyor hayıyyy diyor
Peynir istiyor kahvaltıda, veriyorum. Verdim diye ağlıyor.
Kendisine uzatıyorum alsın diye, attı diyip tabağı fırlatıyor sonra yine ağlıyor.
Mama istiyor, içirmek için yatırıyorum, diiit diye ağlayıp kalkıyor
Altı pis eee diye dolaşıyor, tam değişicem basıyor çığlığı istemiyor. Tamam değiştirmeyeceğim diyorum bu kez de rahatsız olduğu için ağlıyor.
Arkadan azı dişler de geliyor sağ taraf çıkmış sol çıkıyor daha, ota,b.ka, nefes alışıma bile ağlıyor 😫
Allahım eğer 2 yaş sendromu diye Bişey varsa nolur biz onu erken yaşıyor olalım! 1 sene sonra yine aynı şeyleri mentalim kaldırmaz
Zaten 50 kilo bişeyim, stresten yok olacam🤦🏻♀️ 🤦🏻♀️