Kızlar merhaba ablamın on yaşında erkek çocuğu var bebekken otizim teşhisi konuldu düzelmedi maalesef şu an on yaşında ve aşırı saldırgan her şeyi yemek istiyor etrafa saldırıyor annesini isiriyor zor zapt ediyorlar şimdi on yaşında böyle ileride ne olacak bu çocuğun hali daha tutunamaz bir hale gelecek yakın çevrenizde böyle olan biri var mı nasıl yol izlediler neler yaptılar lütfen Bilgisi olan yardımcı olabilir mi