Merhaba oğlum 5 aylık geçmeyen egzama,mukuslu kaka ve genetik etkiyle alerji testi yaptırdık . Tahmin ettigimizden fazla şeye alerjisi çıktı.doktor emzirirken sen tüket ama çocuğa verme dedi ve ek gıdaya baslamamizi söyledi .en ufak bir şey versem gazını rahat çıkaran çocuk gaz sancısı çekmeye başladı ,iki büklüm uyuyor ,uykuya geçişte zorlanıyor😔 alerjiden mi dedim doktor sanmıyorum dedi cocuk doktoruna götürsem mi ? Eli kulaginda sürekli ısırmak istiyor ama salya akmıyor.