Bizimki xaomi , ağır ve sürüşü çok güzel , kızıma 22 aylıkken aldık çok güzel sürüyor hatta uçuyor deyim yerindeyse , hiç sorun yaşamadık hep kendi sürdü kızım şimdi 3 yaşına girmek üzere yaklaşık bir yıldır kullanıyor , manevraları ve sürüşü çok güzel