gg3848 Kızlar yazlığa götürmek için uygun fiyatlı hafif rahat açılıp kapanan bir baston bebek arabası arıyorum tavsiyeniz nedir🤗
pembekalanchoe gg3848 ya joininkiler nedense fazla büyük katlanınca da. Ben istiyorum ki şöyle katlanınca çok yer kaplamasın.
gg3848 emosss__ valla kolaylık uçağa falan bineceğimiz zamanda normal bebek arabamızla çok zor oluyor
gg3848 pembekalanchoe ay ben de öyle istiyorum yazlığa giderken az yer kaplasın ya da kızımla yalnız uçağa bineceğim zaman kolayca kapatıp açayım istiyorum
emosss__ gg3848 evet ya ben normal bebek arabasından sıkıldım aşırı zor kapatması dert yer kaplıyor falan
gg3848 emosss__ şehir içinde kendi bebek arabamızı çok seviyorum sürmesi konforlu içi de çok rahat ama tatilde zor oluyor
emosss__ gg3848 yok ben şehit içinde de rahatsız oluyorum çocukta sevmez oldu belki değişiklik iyi gelir
gg3848 emosss__ bebek arabasını sevmiyorsa ben bisiklet almıştım o bir ara bayağı işimizi gördü şimdi yaz geldiğinde de onu daha sık kullanırım globberlar varya onlardan almıştım