Merhaba sevgili anneler o kadar çaresiz kaldığım için burada size de sormak istiyorum ki o kadar bir bunalımdayım ki o kadar çaresizlik içerisindeyim ki üç yaşında çocuğum ve kreşe gidiyor bir aydır gitmiyor çünkü grip hasta oldu falan derken şimdi şöyle çocuk ilk başlarda tıraşa gidiyordu korkmuyor da ağlıyordu şimdi Tıraştan korkuyor ağlıyor zorla götürmek istemiyorum saçları o kadar çirkin oldu ki dün bir götürelim işte şeker alalım falan diye kandırmaya çalıştık onda da ikna olmadı çok ağladı aşırı oturmadı bile ben de korkutmak istemeyip tamam yaptırmayalım deyip geldim sonra bugün annemgile gittiğimde annemgilin orada binalar çok boşluklar var boş arsa gibi o yüzden aşırı rüzgâr var yürürken aşırı rüzgâr vardı o rüzgârdan korktu ağladı ben de önüne geçtim bir binanın altında bekledik bir binanın içine girdik bekledik işte rüzgâr gitmesini inmesin Yağmur’un durmasını bekledik falan şimdi normal dışarı çıkıyoruz biricik bir rüzgârdan o tarafa doğru yürümeyelim bu tarafta binanın altında bekleyelim demeye başladı çalışıyodum işi bıraktım zor bi çocuk olmaya başldı bunaldım napıcağımı bilmiyorum