Ddd00 konuşma postlarını görünce hemen yazıyorum büyük kızım 2 yaşına kadar konuşmadı 2 yaşından sonra birden cümle kurmaya başladı herseyide yaşıtlarından geç yaptı ama iletişimi çok iyiydi yaşıtları ile oynamaya bayılırdı suan 5,5 yaşında çok şükür gayet Sağlıklı yaşıtlarından daha Zeki hala iletişimi çok kuvvetli:) eğer iletişim sıkıntısı yoksa işaret parmağını kullanıyorsa taklit yeteneği varsa hayali oyun oynaya biliyorsa hiç korkmayın inanın her çocuk farklı siz elinizden geldiğince anlatın ona sevdiği bi oyuncağı alın konuşturun ona komut verin al bak bebek bunu baba ya ver diye bebek yada araba götürün verin babasına o oda zaman la aynısını yapacak çünkü beynimizde ayna nöronları var ve bu bebekler de daha aktif büyük kızım da anne kelimesini duymak için çok bekledim inanın şimdi dakkada bir anne der ve hiç susmaz bıçır bıçır akşama kadar:)