Kızlar, kızım 2.5 yaşında Rsv pozitif ağır atlatıyor şimdi bana da geçti. 2 aylık bir bebeğim daha var emziriyorum dr Nurofen 400 mg yazdı. Emzirirken kullanan var mı ? Tabi ki artı eksisine bakarak doktorun vermesi nedeni ile kullanacağım fakat kullanan varsa yorumlarını merak ettim. Parol dışında ilaç kullanılmıyor diye biliyordum çünkü